Kezdőlap | Ajánld az oldalt másoknak | Súgó | Gyakran ismételt kérdések  
 
MILITEC-1 FÉMKONDICIÓNÁLÓ
 

Az egyetlen teljesen szintetikus fémkondiciónáló. Nem tartalmaz szilárd összetevőket, és a többi piacon kapható termékkel szemben nem a fém felületére rakódik fel, hanem beépül annak legfelső rétegébe.

 
 
 

MILITEC 1 online megvásárlásra

 
 
Gyakran ismételt kérdések
 
 



Mi van a MILITEC-1-ben?
A MILITEC-1 egy kémiai reakciók során létrejött szintetikus alapú szénhidrogén származék. A gyártási folyamat elején a MILITEC-1 különböző magas nyomású kenőanyagok, természetes korrózió gátló anyagok, extrém módon stabil klór-észterek, kopáscsökkentő összetevők és antioxidás vegyületek keveréke. Ez a keverék aztán bekerül egy kémiai reaktorba. Mikor a MILITEC-1 előtűnik az általunk (Adaptive Molecular Technologies Inc.) szabadalmaztatott kémiai reakció folyamatának végén, az már többé nem egy keverék. Átalakult egy szervesen egybeforrt, színtiszta, egyenletes, egyedülálló anyaggá. Végső formájában a MILITEC-1 teljes mértékben stabil, emiatt felhasználás előtt nem kell felrázni.

Mi nincs a MILITEC-1-ben?
A MILITEC-1 nem tartalmaz klórral telített paraffinokat, teflont, fluoridot, oldószereket, hordozóolajat, viszkozitás fokozókat, fémeket, molibdén-diszulfidot, cinket, ként, grafit szemcséket vagy bármilyen más szilárd általában olajadalékként használt anyagrészecskét. Szintén nagyon fontos megérteni hogy a MILITEC-1 teljesen veszélytelen, nem mérgező és nem gyúlékony. Oly annyira biztonságos, hogy a U.S Navy Medical Command (az USA Haditengerészeti Egészségügyi Parancsnokság) jóváhagyta a használatát a nukleáris tengeralattjárók létfenntartó rendszereiben a levegőszűrő- és mosó berendezéseinek a kenésére (szintén engedélyezve van a MILITEC-1 használata a fegyverek, motorok, váltók és rakétahajtóművek kenésére).

Hol használható a MILITEC-1?
A MILITEC-1 használható minden típusú motorban, gépben. Tipikus felhasználási területe mind a 2-, mind a 4- ütemű, diesel-, benzin és LPG motorokban, űrmérettől függetlenül, jármű- és ipari erőátviteli berendezésekben, differenciálművekben, kompresszorokban, beleértve a hűtőszekrényeket, szerelő sorokon, fordulatszám csökkentőknél, elektromos motoroknál, szivattyúknál, stb. Szintén kiválóan alkalmazható, mint kenő-hűtő folyadék a legnehezebb esztergálási és marási munkálatoknál. A nukleáris tengeralattjáróktól a fogászati fúrógépekig, az édes- és sósvízi horgászorsókon át, a sziklazúzó gépektől a kerékpárokig, a légkondicionálóktól a varrógépekig a MILITEC-1 a szó szoros értelmében bárhol használható, ahol két fémdarab súrlódik egymáson.

Milyen gyakran kell a MILITEC-1-t a motorba tölteni?
A MILITEC-1-et személy- és teherautók motorjába évente legalább egyszer vagy 20-25.000 km-ént kell újra tölteni normál vezetési körülmények esetén. Verseny motorokba vagy ipari gépekbe az extrém igénybevétel mértéke határozza meg.

Megváltoztatja a MILITEC-1 a mérettűréseket a berendezésben?
A MILITEC-1 egyedülálló molekuláris szerkezetének köszönhetően semmilyen méretváltozást nem okoz.

Mi történik a MILITEC-1-el, mikor én lecserélem a kenőanyagot az autómban vagy a gépemben?
A MILITEC-1 hő hatására aktiválódik és köt a fémhez egyfajta síkosító filmet hozva létre azon, mely az olaj leeresztése után is megmarad.

Mire használhatom még a MILITEC-1-t?
A MILITEC-1 kenő síkosító tulajdonságai bárhol használhatók az üzlet világában, a háztartásban, mivel a MILITEC-1 minden felülethez kapcsolódik, amelynek hőmérséklete eléri a 66°C-t.

Mire számítsak a MILITEC-1 alkalmazása során?
Természetesen, az alkalmazás helyétül függően, tapasztalni fogja a súrlódás és a termelődő hő mennyiségének csökkenését. Bármilyen járműben, amelybe MILITEC-1-et öntöttek, tapasztalnia kell az erő, a teljesítmény növekedését és a legtöbb esetben tapasztalható a fogyasztás csökkenése is. Az ipari felhasználásnál rendszerint megnő a karbantartások közötti intervallum és költségmegtakarítás érhető el a berendezések üzemen kívül töltött idejének csökkenésével.

Befolyásolja-e a MILITEC-1 az autóm vagy gépem garanciáját?
A MILITEC-1 használata nem befolyásolja, és nem érvényteleníti egyetlen gyártó garanciáját sem. A MILITEC-1 szerteágazó tesztelése során, különböző civil és katonai laboratóriumokban, az esetleges káros hatásokra irányuló vizsgálatokat is végeztek. Ilyen jellegű probléma esetén a szerviznek bizonyítania kell, hogy a MILITEC-1 használata miatt károsodott a berendezés. Erre az esetre a gyártó biztosítva van, mely biztosítás még soha, sehol nem volt igénybe véve.

Okozhat-e kárt a motorban vagy más berendezésben a MILITEC-1?
Nem, mivel nem tartalmaz semmilyen káros anyagot és semmilyen szilárd részecskét.

Hasonló a MILITEC-1 a többi olajadalékhoz?
NEM. A MILITEC-1 EGYÁLTALÁN NEM OLAJADALÉK. EZ EGY SZINTEKIUS BÁZISÚ FÉMKONDICIONÁLÓ.

Ha a MILITEC-1 nem olajadalék, miért kell mégis az olajhoz önteni?
Ahogyan azt már kifejtettük, a MILITEC-1-et az előírt kenőolajhoz kell önteni, és azt, mint egy szállítóeszközt használja a forró pontok eléréséhez, mivel az olaj van leginkább kontaktusban ezekkel a fémfelületekkel.
A legtöbb olajadalék elkeveredik az olajjal, és valamilyen úton módosítja azt, különböző vegyszerek hozzáadásával és gyakran nem kívánatos következményeket is okozva, míg ellenben a MILITEC-1 a megfelelő mennyiségben adagolva (lásd Felhasználási útmutató) teljesen „felhasználódik az olajból” igen gyorsan és semmilyen hatást nem gyakorol az olajra. (lásd Siemen's Corp., BP & South West Research Institute's teszt eredményei)

A MILITEC-1 hogyan fejti ki a hatását?
Mikor a fém felületével érintkezik 65°C feletti hőmérsékleten a MILITEC-1 egy „felszívódó” molekula réteget képez, - ennek eredményeképpen lecsökken a súrlódási együttható, - amely kötést alkot az alap fémmel. A kisebb súrlódás miatt csökken a működési hőmérséklet, csökken a kopás mértéke és a gépezet folytatni tudja a működését egy bizonyos ideig még akár a hűtőfolyadék vagy kenőolaj hiányában is, jórészt komolyabb maradandó károsodás nélkül is.

Meghosszabbítja-e a MILITEC-1 az olaj élettartamát?
Igen, de! Ha nem tartja be az olaj cseréjére a márkaszerviz által előírt intervallumot, az indokot ad a márkaszerviznek a garancia megszüntetésére az "előírt szerviz kötelezettség elmulasztása" miatt.

A felület, amelyet a MILITEC-1 alkot, lekopik?
Igen, idővel lekopik. Tény, hogy az „átitatott” felületet úgy határozhatjuk meg, mint az áldozatot, amit meg kell hozni, ugyanis várhatóan ez el fog kopni. Amikor az átitatott felület meghozza áldozatát a MILITEC-1-et szükségszerűen után kell tölteni. Ez egy személyautó motorjánál kb. 20 - 25.000 km-es intervallumot jelent.

A MILITEC-1 betölthető bármikor az olajcsere ciklusok között?
Igen. Nem szükséges a betöltéseket a szervizintervallumokhoz igazítani.

Ez azt jelenti, hogy akár közvetlenül olajcsere előtt is betölthető?
Igen, de biztosítsuk, hogy a MILITEC-1 betöltése után és még az olajcsere előtt a motor legalább egy órát dolgozhasson.

Használható a MILITEC-1 vadonatúj motoroknál vagy más rendszereknél?
Igen.

Hogyan használható a MILITEC-1 olyan mechanikai rendszerekben, amelyek üzemi hőmérséklete nem éri el vagy haladja meg a 66°C-ot?
Az egyedi alkatrészek kezeléséhez az alámerítéses fürdőt ajánljuk: tegyük az alkatrészt egy edénybe, melybe MILITEC-1-et öntünk, lehetőség szerint annyit, hogy azt teljesen ellepje. Ezt az edényt helyezzük egy vízzel töltött edénybe, melyet melegítsünk fel 70°C-ra. Hagyjuk az alkatrészt a fürdőben 1 órára vagy ezt meghaladó időtartamra. Ha a MILITEC-1 nem lepi el az alkatrészt, ne felejtsük el megforgatni. Amikor az alkatrészt kivesszük a fürdőből a felesleges anyagot töröljük le a felületéről, vigyázzunk, meleg! Az így kezelt alkatrészeket, ideértve a fegyvereket is gyakran nevezik „szárazon síkosított”-nak is.

A MILITEC-1 meggátolja a fém rozsdásodását?
Igen, mivel korrózió gátló anyagokat tartalmaz.